Látható rádió a digitális forradalom folytatásáról

Mit gondolnak a netezők a házhoz szállításról?

2018. október 14. - Posztmodem

Hogyan vesszük át a terméket, ha a neten rendeljük? A fő trend az, hogy továbbra is terjed, bővül Magyarországon a neten vásárlás, de a legtöbben már műszaki cikket vesznek, nem könyvet. De mi van a csomagautomatákkal? Mikor jöjjön a futár? Mi az a kosárelhagyás? A magyar netezők gyakorlatát kutatta az NRC Piackutató, aminek kutatási igazgatója, Kurucz Imre ismertette a főbb eredményeket.

Kapcsolódó link:
https://nrc.hu/nrc-hirek/hogy-kerul-az-aru-haza

Íratkozz fel YouTube csatornánkra! Itt kattints a piros "Feliratkozás" (angol böngészőben: Subscribe) gombra: https://www.youtube.com/PosztmodeM 

E-mail értesítések beállítása - beállítás lépésről lépésre!

 Lájkold Facebook oldalunkat! Itt: https://www.facebook.com/PosztmodeM

A bejegyzés trackback címe:

https://posztmodem.blog.hu/api/trackback/id/tr8014300707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kabarészínész 2018.10.15. 15:36:55

Na akkor egy kis adalék:
A futárcégek (pl. GLS) a következő feltételeket szabják az általános szerződési feltételekben:
"Amennyiben a csomagon, vagy csomagolásán külső sérülést lát az átvételkor, akkor azt jelezze a futár kollégának, aki jegyzőkönyvet vesz fel a sérülésről. A csomagban lévő áru sérülését, a külső csomagolás sérülése nélkül nem áll módunkban elismerni. Ennek felfedezése esetén forduljon a gyártóhoz/forgalmazóhoz."
Amennyiben azonban átveszel pl. egy nagy értékű TV-t, majd kibontás után észreveszed, hogy repedt a káva, vagy bármi, akkor az eladó cég azt állítja, hogy ők sérülésmentesen adták fel, a futárcég ugye azt mondja nincs jegyzőkönyv, nem náluk sérült a TV, te meg állsz bambán, mert tényleg nem tudod bizonyítani, hogy nem kibontáskor ejtetted le az asztalról a TV-t, hanem tényleg így volt a dobozban...
TRUE STORY, szerintem nem kell túlmagyaráznom, hogy pl. egy ROMÁN! illetőségű EMAG.HU mennyire szarik a te garanciaigényedre. (bíróságra ment az ügy, nem lett belőle semmi, nem lehetett bizonyítani!)
Úgyhogy csak annyit, hogy nagy értékű műszaki cikket INKÁBB NE ONLINE MÉG.....